Program Škole plivanja

Cilj programa je okupljenoj korisnicima od prošle omogućiti provedbe programa obuke neplivača, škole plivanja i kineziterapije kako bi stekli primarno-osnovno znanje iz plivanja koje je potrebno za daljnje učenje plivačkih [...]

Specifični mjerljivi ciljevi za korisnike s autizmom koji se žele uključiti u program obuke:naučiti korisnike ponašanju u društvenim prostorijama (presvlačenje u zajedničkim svlačionicama, tuširanje, odlazak na WC, stajanje i hodanje u određenim formacijama, čuvanje i pospremanje rekvizita, poštivanje individualnih razlika i potreba svakog djeteta), naučiti biti samostalan u vodi, naučiti uranjati glavu u vodu što je preduvjet za učenje plivačkih tehnika.

Projektne aktivnosti, koje je istakla kvaliteta rada s djecom s posebnim potrebama, naišle su na opće zadovoljstvo njihovih korisnika što je rezultiralo odjekom među svim predškolskim ustanovama koje su pozdravile projekt. Isto tako mnoge udruge osoba s invaliditetom, među njima i udruga „Pogled“ izrazile su želju za suradnjom.

Potreba provedbe programa proizlazi iz:

  1. Uvjeta života u suvremenom društvu koji svode potrebu za ljudskim fizičkim radom i kretanjem na nisku razinu
  2. Bolesti uzrokovane hipokinezijom koje predstavljaju najveći problem suvremene medicine
  3. Dominantno velikog broja tjelesno neaktivne djece i građana u RH
  4. Sport kao sredstvo preventivnog djelovanja među djecom i mladima
  5. Unapređenje kvalitete života djece s posebnim potrebama i poteškoćama u razvoju. Navedeni čimbenici, usprkos sve većoj medijskoj pažnji koja se poklanja toj problematici, ne pokreću, barem ne u dovoljnoj mjeri, redovnu populaciju, a kamoli osobe s invaliditetom čija cjelokupna problematika je marginalizirana. Uz uzroke socijalnog karaktera, treba pridodati i činjenicu niskog stupnja obrazovanosti osoba s invaliditetom te nedovoljno senzibiliziranu spoznaju o potrebi svakodnevnog tjelesnog vježbanja kao kulturi življenja te ne postojanja strategije razvoja sporta i rekreacije za osobe s invaliditetom kako na lokalnoj razini tako i na razini države.

Tako obitelj, je bila i ostaje, primarna životna sredina, roditelji su stručnjaci koji za svoje dijete nose veliku odgovornost. Roditelji su ti koji svojem djetetu postavljaju i čine životno okruženje, emocionalnu sigurnu atmosferu i tako potiču razvojne potencijale djeteta no u većini slučajeva bez financijskih sredstava brzo postaju nemoćni.

Bazeni sadrže posebne svlačionice za prihvat djece prilikom organiziranog dolaska na bazene. To uvelike olakšava brigu o disciplini, osobnoj garderobi učenika, tuširanju i sušenju djece nakon nastave i sl. jer se učenici ne miješaju sa ostalim posjetiteljima bazena.

Što se tiče samog objekta na kojem se realizira program obuke neplivača učiteljima i učenicima su na raspolaganju:

1. Bazen za plivače:

  • površina 25 x 17 m. ( mogu se postaviti 6 plivačkih staza)
  • dubina 1,8 m
  • temperatura vode 26 – 28 0 C.

2. Bazen za neplivače:

  • površina 13 x 8 m
  • dubina 0,8 – 1,3 m
  • temperatura vode 28 – 30 0 C.

3. Rekreacijski bazen :

  • površina 224 m2
  • dubina 1,3 m
  • temperatura vode 30 – 32 0 C.

4. Dječji bazen:

  • površina 28 m2
  • dubina 0,3 m
  • temperatura vode 30 – 32 0 C.

Komentari

Please enter your name.
Upiši komentar.

Novosti
Pratite nas na Facebooku
Prijava na newsletter
Saznajte novosti vezane uz drugu